Εσχάτως η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής άρχισε να προκηρύσσει οργανικές θέσεις στις ΣΜΕΑΕ, Αυτό είναι μια άκρως θετική εξέλιξη, αν δεν υπήρχε ένα τεράστιο ΑΛΛΑ.
Είναι αυτονόητη η αναγκαιότητα των οργανικών θέσεων για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του ιδιαίτερου αυτού κλάδου εκπαίδευσης, οπότε αυτό πρέπει να καταλογιστεί στα θετικά.
Ποιο είναι,όμως, το ΑΛΛΑ;
Όλοι -στα λόγια δυστυχώς- παραδέχονται τη σημαντικότητα της πλήρωσης των θέσεων από καταρτισμένους και με τίτλους σπουδών καθηγητές. Τι γίνεται στην πραγματικότητα; Το υπουργείο προκήρυξε θέσεις για μεταθέσεις σε οργανικές θέσεις στις ΣΜΕΑΕ.
ΑΛΛΑ πόσοι από τους μόνιμους έχουν τίτλους σπουδών; Πόσοι έχουν το θεωρητικό-γνωστικό υπόβαθρο να σταθούν στις ΣΜΕΑΕ; Δε νομίζω πως η λύση είναι τα ημίμετρα της -ο θεός να την κάνει- επιμόρφωσης των σεμιναρίων. Τα σεμινάρια στην Ε.Α. που είχαν κατακλύσει την τελευταία 5ετία την εκπαιδευτική κοινότητα βγάζουν πια τα λεφτά τους για όσους μόνιμους έδωσαν το ακριβό αντίτιμο των 2500 ευρώ. Είναι το σωστό; Είναι η πιο αξιοκρατική λύση; Μήπως θα έπρεπε να δοθούν οι θέσεις με προκήρυξη διαγωνισμού ΑΣΕΠ για όσους είναι κάτοχοι τίτλων σπουδών στην Ε.Α.;
Αυτό το κείμενο σε καμία περίπτωση δε στρέφεται κατά των μονίμων συναδέλφων. Αν πληρούν τα κριτήρια, πολύ καλά να κάνουν και να πάρουν τις θέσεις.
Αν οι γνώσεις τους, όμως, περιορίζονται στον καταιγισμό γενικόλογων γνώσεων, τότε ΟΧΙ. Να πάρουν αυτές τις θέσεις αναπληρωτές που κατέχουν τίτλους σπουδών. Πώς; Η απάντηση είναι μια και καθολικά αποδεκτη: τόσο για την πρωτοβάθμια, όσο και για τη δευτεροβάθμια ΑΣΕΠ.
Β. Παπαδημητρίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου